Deltag i vores spændende webinar om integrationen med Microsoft Office 365 og Google Workspace!
Er du klar til at opgradere dit workflow og maksimere produktiviteten? Så er dette webinar skræddersyet til dig! Vi inviterer dig til at deltage i vores omfattende gennemgang af vores seneste integration med både Office og Google Workspace.
Vores ekspertpanel vil dække følgende emner:
- Sømløs integration med Office- og Google Workspace-platformene.
- Tips og tricks til at optimere brugen af integrationen.
- Demonstration af nøglefunktioner og brugsscenarier.
- Interaktiv Q&A-sektion til at besvare alle dine spørgsmål. Du er velkommen til at sende spørgsmål på forhånd, hvis du har specifikke spørgsmål.
Hvornår: 23. april kl 12.00 – 12.30
Hvor: Online. Du får tilsendt URL’en inden webinaret starter.
Webinaret er velegnet til:
- Administratorer og brugere af Imageshop
- Virksomheder og brugere, der overvejer at købe Imageshop
OPMÆRKSOMHED! BEMÆRK Kampagnepriser for Office-integration indtil april måned:
I forbindelse med dette webinar har vi nedsat prisen for at anskaffe integrationen for alle, der deltager. Deltagere i webinaret får 50 % rabat på opsætning af integrationen og 3 måneders gratis licens ved bestilling senest den 30. april.
Praktisk information:
Tilmeld dig i dag! Dit webinar-login vil blive sendt til dig ca. kl. 10.00 tirsdag den 23. april.
Webinaret vil blive optaget på video. Du vil modtage en optagelse efter webinaret, hvis du tilmelder dig.
Tilmelding er gratis, men der er et begrænset antal pladser, så sørg for at sikre dig en plads ved at tilmelde dig nu!
Vi ser frem til at have dig med på vores webinar!